Język:   English  /  Polski   |   Waluta:   EUR €  /  PLN zł

FAQ

Najczęściej zadawane pytania.
  • Home
  • /
  • Hosting
  • /
  • FAQ
Kategorie:
1. Pytania ogólne
2. Płatności
3. Obsługa panelu
4. Serwery

Uwaga! Mimo dołożenia wszelkich starań niektóre z poniżej podanych informacji mogą być już nieaktualne. W przypadku wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

Pytania ogólne

  • Ile wynosi czas oczekiwania na relizację zamówienia?

    Większość naszych usług aktywowanych jest automatycznie i usługę otrzymujesz natychmiast po opłaceniu. Należą do nich m. in. serwery gier czy serwery głosowe.
  • Ile muszę czekać na odpowiedź na moje zgłoszenie?

    Czas oczekania zwykle nie przekracza 24 godzin w dni robocze. Na krytyczne zapytania (np. awaria) staramy się reagować natychmiast i odpisujemy w ciągu kilku minut.

Płatności

  • Dlaczego podczas płatności telefonem do portfela nie wpływa pełna kwota?

    Wynika to z prowizji, jaką pobierają od nas operatorzy płatności telekomórkowych. Część wydanej przez Ciebie kwoty idzie właśnie do nich, a część to podatek VAT.
  • Wysłałem pieniądze przelewem. Ile muszę czekać na pojawienie się ich w panelu?

    W przypadku przelewów bankowych operacja ta zajmuje maksymalnie 1 dzień roboczy. W przypadku przelewów na poczcie, czas ten może wydłużyć się do 2 dni roboczych. Pieniądze pojawiają się w wirtualnym portfelu niemal natychmiast po tym, jak zostaną zaksięgowane na naszym rachunku bankowym.
  • Kod SMS nie przyszedł lub przerwano połączenie. Co robić?

    Prosimy o utworzenie zgłoszenia w panelu lub wysłanie wiadomości e-mail zawierającej następujace informacje:
    1. Numer telefonu z jakiego wykonano połączenie/wysłano SMS'a.
    2. Możliwie najdokładniejszy czas wysłania SMS'a/wykonania połączenia.
    3. Numer na jaki wykonano połączenie oraz treść SMS'a lub kodu.
    4. Ewentualna treść wiadomości zwrotnej, jeśli takowa wystąpiła.
    5. Czy zostały pobrane od Ciebie pieniądze?

Obsługa panelu

  • Utraciłem dostęp do konta. Jak mogę je odzyskać?

    Jeżeli problem wynika z zapomnianego hasła do panelu, skorzystaj z przypomnienia hasła. W przypadku, gdy utraciłeś dostęp do swojego konta e-mail, wyślij na kontakt@ServerProject.pl skan/zdjęcie dowolnego dowodu tożsamości (np. legitymacja szkolna, dowód osobisty, paszport) w celu potwierdzenia, że jesteś właścicielem konta do którego chcesz uzyskać dostęp.
  • Po co mam podawać swoje pełne dane w Panelu Administracyjnym?

    Twoje pełne dane potrzebne nam są do weryfikacji w przypadku całkowitego utracenia konta i innych spornych sytuacji.
  • Czy jest to możliwe i w jaki sposób mogę przenieść usługę na inne konto?

    Przeniesienie usługi na inne konto w naszym systemie jest możliwe. Należy wysłać na kontakt@ServerProject.pl prośbę z adresu e-mail właściela konta, do którego ta usługa należy. Wiadomość musi zawierać ID konta, na które chcemy przenieść serwer oraz ID usługi. Należy pamiętać, że od chwili przenosin usługa będzie należała do osoby, która jest właścicelem konta, na który ją przenieśliśmy. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przenosin bez podania przyczyny.

    Przykład wiadomości:
    Proszę o przeniesienie usługi o ID 12345 na konto o ID 54321. Jestem świadomy, że operacja nie jest odwracalna.

Serwery

  • Czy jest możliwa zmiana lokalizacji mojego serwera?

    Tak. Zmiana jest możliwa po utworzeniu zgłoszenia w panelu wyrażającego taką chęć. Zastrzegamy sobie jednak prawo do odmowy, w przypadku gdy, z powodów technicznych, wykonać tego nie możemy. Taka zmiana zawsze wiąże się ze zmianą adresu IP serwera.
  • Miałem kiedyś u Was serwer. Mogę odzyskać jego pliki?

    Pliki serwera bezpowrotnie usuwamy w ciągu 14 dni od ostatniego dnia działania usługi. Jeżeli mieścisz się w tym czasie, możesz odzyskać swoje pliki.
  • Jak ustawić tzw. dynamiczne sloty dla serwera MTA:SA?

    Dynamiczne sloty to pojęcie określające zwiększanie się liczby slotów serwera wraz z przybywającymi graczami. Aby osiągnąć ten efekt należy napisać program/skrypt z użyciem funkcji setMaxPlayers .

    Więcej informacji: https://wiki.multitheftauto.com/wiki/SetMaxPlayers
  • Jest możliwość zmiany liczby slotów serwera gry/głosowego?

    Tak. Całość może być wykonana w dowolnym momencie i odbywa się automatycznie w panelu za pomocą odpowiedniej opcji widocznej zazwyczaj w głównych ustawieniach serwera, pod zakładką ZARZĄDZANIE.
  • Mój serwer nie działa. Co mam zrobić?

    Zrestartuj serwer. Jeżeli i to nie zadziała spróbuj użyć opcji reinstalacja. W przypadku, gdy to nie pomoże to skontaktuj się z Obsługą Klienta tworząc zgłoszenie w panelu.
  • Jakich systemów operacyjnych używacie?

    Wszystkie nasze serwery działają pod kontrolą systemu Debian Linux.
  • Jakie wersje danego serwera gry/głosowego są dostępne?

    Staramy się na bieżąco udostępniać wszystkie wersje danych serwerów gier/głosowych. Jeżeli danej wersji, która Ciebie interesuje, nie ma, skontaktuj się z nami - chętnie ją dodamy.
  • W jaki sposób dodać admina na serwerze gry MTA:SA?

    Procedura jest następująca:
    1. Wejść na serwer i zarejestrować się przy pomocy komendy /register login hasło
    2. Wyjść z serwera i go wyłączyć
    3. Edytować plik acl.xml (znajduje się w katalogu mtasa/deathmatch/)
    5. Znaleźć linijke <group name="Admin">
    6. Pod <acl name="Admin" /> dodać nową linijkę <object name="user.NAZWAKONTA" />

    Przykład:
    <object name="user.Gracz" />
  • Co to jest konto FastDownload (FastDL)?

    FastDownload to nazwa serwera HTTP lub FTP wspomagającego pobieranie zasobów (np. map, dźwięków, podmianek) z serwerów gier.

    Idea działania jest bardzo prosta, pliki pobierają się nie poprzez serwer gry, a poprzez serwer http lub ftp, co pozwala często znacząco przyspieszyć cały proces.
    Adres FastDownload widoczny w naszym panelu (np. http://s123456.fd.svpj.pl) trzeba przyporządkować do odpowiedniej opcji w pliku konfiguracyjnym serwera gry.

    Dla serwerów MTA:SA będzie to opcja:
    <httpdownloadurl>FastDownload address</httpdownloadurl>


    Dla serwerów CS:GO:
    sv_allowdownload "1"
    sv_downloadurl "adres fastdownload"

    FastDL nie współpracuje z wszystkimi serwerami gier.
  • W jaki sposób dodać admina/moderatora na serwerze Rust?

      Procedura jest następująca:
    1. Logujemy się do panelu i uruchamiamy konsolę - https://admin.serverproject.eu/service/ID____serwera/game/console/view
    2. W celu dodania admina wpisujemy komendę:
      ownerid <steamid> "player name" "reason"
      Przykład:
      ownerid 76561198106666280 "Tomek" "Admin"
    3. W celu dodania moderatora wpisujemy komendę:
      moderatorid <steamid> "player name" "reason"
      Przykład:
      moderatorid 76561198106666280 "Marek" "Moderator"
    4. Operację kończymy zapisując zmiany komendą:
      server.writecfg